TEHNIČKA PODRŠKA I USLUGE
Usluge prilagođene potrebama korisnika
MEP serviseri s dugogodišnjim iskustvom
održavaju energetsku elektroniku, rashladnu opremu i agregate. Iskusni tehničari MEP-a s fleksibilnim opcijama usluga koje zadovoljavaju specifične poslovne potrebe podijeljeni su u tri odjela:
- Odjel energetske elektronike
- Odjel dizel agregatskih postrojenja
- Odjel precizne klimatizacije i hlađenja
Održavanje i tehnička podrška vrlo su važni kako bi vaša oprema radila besprijekorno. Kvarovi sustava mogu biti kritični za vaše poslovanje. Najbolja tehnička podrška aktivno prati IT okruženje i otkriva problem čim se pojavi tako da kontinuitet poslovanja u niti jednom trenutku nije ugrožen.
Održavanje prilagođeno kupcu
Nudimo visoku razinu raspoloživosti sustava s prilagođenim preporukama održavanja. Mjesečna izvješća i analize potpomažu optimalnom funkcioniranju sustava. MEP tim vam nudi jaku podršku prije i poslije instalacije uključujući inženjering, integraciju i operativne sposobnosti. Brzi odgovor je osiguran kroz mrežu obučenih terenskih tehničara.
Fleksibilne usluge
Bilo da želite nadograditi svoju uslugu u jamstvenom roku ili proširiti svoju tehničku podršku u post jamstvenom periodu, nudimo vam fleksibilne usluge naših iskusnih tehničara koje su oblikovane kako bi zadovoljile specifične poslovne potrebe.
Usluge MEP tehničke podrške, korektivno i preventivno održavanje te usluge jamstva postoje kako bi zaštitile vaše IT okruženje za vrijeme trajanja i nakon isteka jamstvenog razdoblja, kako bi pojednostavile vaš život i smanjile troškove.
MEP terenski tehničari promatraju okruženje podatkovnog centra i upozoravaju vlasnika na čimbenike koji bi mogli imati negativan utjecaj na raspoloživost sustava, uključujući moguće ljudske pogreške, opremu za rukovanje, temperature koje su više od normalne, korozije, promjene u napajanju servera, itd.